Модуль 3. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені
з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти
призначення Основних запитань проекту, а саме:
Постановка запитань, що
інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати
над значенням матеріалу, що вивчається. Коли учні зустрічаються із запитаннями,
відповіді на які їх справді цікавлять, вони стають вдумливішими і допитливішими,
серйозніше ставляться до навчання. А коли запитання допомагають учням побачити
зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає
для них більшого сенсу. Ми можемо допомогти своїм учням стати більш
вмотивованими та самокерованими у навчанні шляхом формулювання правильних
запитань.
Що я взяла корисним для себе
щодо Ключових запитань :
Учні повинні розуміти в чому
цінність вивчення цього матеріалу.
Учні повинні розуміти яке велике поняття ви
намагаєтеся розкрити.
Що я взяла корисним для себе
щодо Тематичних запитань :
Це питання, які можна
поставити, щоб вказати учням цікавий напрямок для дослідження.
Що я взяла корисним для себе
щодо Змістових запитань:
Це питання, які передбачають короткі і точні відповіді які учні зможуть дати наприкінці вивчення теми.
Це питання, які передбачають короткі і точні відповіді які учні зможуть дати наприкінці вивчення теми.
Що я взяла корисним для себе
щодо Змістовних запитань :
Змістові запитання не надто
великі. Вони повинні мати одну правильну відповідь або невелику кількість
безперечних правильних відповідей.
Це питання, на які ваші учні повинні відповісти і зрозуміти як відповідати на більш складні запитання навчальної теми.
Корисним для мене був
перегляд зразків Основних запитань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий