понедельник, 2 декабря 2013 г.


Модуль 3. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. Коли учні зустрічаються із запитаннями, відповіді на які їх справді цікавлять, вони стають вдумливішими і допитливішими, серйозніше ставляться до навчання. А коли запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу. Ми можемо допомогти своїм учням стати більш вмотивованими та самокерованими у навчанні шляхом формулювання правильних запитань.
Що я взяла корисним для себе щодо Ключових запитань :
Учні повинні розуміти в чому цінність вивчення цього матеріалу.
Учні повинні розуміти яке велике поняття ви намагаєтеся розкрити.
Що я взяла корисним для себе щодо Тематичних запитань :
Це питання, які  можна поставити, щоб вказати учням цікавий напрямок для дослідження. 
Що я взяла корисним для себе щодо Змістових запитань:
Це питання, які передбачають короткі і точні  відповіді які  учні зможуть дати наприкінці вивчення теми.
Що я взяла корисним для себе щодо Змістовних запитань :
Змістові запитання не надто великі. Вони повинні мати одну правильну відповідь або невелику кількість безперечних правильних відповідей.
Це питання, на які  ваші учні повинні відповісти і зрозуміти як відповідати на більш складні запитання навчальної теми.
Корисним для мене був перегляд зразків Основних запитань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий