Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке формуюче оцінювання. Ми поділилися прикладами учнівських робіт; обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання; доопрацювали плани оцінювання; створили форми для підсумкового оцінювання; внесли зміни до Плану вивчення теми. Ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Корисним було працювати з сайтом оцінювання з різними документами в бібліотеці готових документів, як для організації процесу оцінювання навчання учнів, так і для самооцінювання.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке формуюче оцінювання. Ми поділилися прикладами учнівських робіт; обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання; доопрацювали плани оцінювання; створили форми для підсумкового оцінювання; внесли зміни до Плану вивчення теми. Ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Корисним було працювати з сайтом оцінювання з різними документами в бібліотеці готових документів, як для організації процесу оцінювання навчання учнів, так і для самооцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий