пятница, 13 декабря 2013 г.

Модуль 6. Спілкування та співробітництво в Інтернеті
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  1. допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
  2. організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
  3. здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не зовсім бажані сайти, на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом? Що ми можемо почути від батьків дітей?

Комментариев нет:

Отправить комментарий