Модуль 9. Дослідження в навчальних проектах
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони
мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати
завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще
більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує
копітка робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в
малих частках, поступово збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і
про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть
впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Також не слід забувати
обдарованих учнів - вони могуть працювати із завдання повишенної складності.
Модуль був дуже насиченим, я для себе
відкрила багато
нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий